som om man inte har ngn egen vilja

Jag är så trött på alla som försöker anpassa sig efter alla andra, som försöker passa in genom att vara nån annan än sig själv? Stör mej på folk som snackar skit bakom ryggar för att de inte vågar säga åt personen vad saken handlar om. Hur ska man kunna ändra på sig om man inte vet vad man gjort för fel??? Visst, man kanske inte vill göra personen ledsen (varför man nu skulle bry sig om det när man endå snackar om h#n). Men jag själv skulle hellre vilja veta vad det är folk stör sig på än att de viskas omkring mig. Ibland undrar jag om alla verkligen är så trevliga mot mig som det verkar som eller jag kanske bara är lika korkad som "vissa" andra och inte ser hur elaka folk egentligen är? Jag får höra så mkt skit om alla andra så varför skulle man inte kunna snacka om mig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0