det här funkar inte.......

Jag behöver människor omkring mig som får mig att må bra......

Vill redan hem till Borlänge. =| Fattar inte att NÅGRA människor kan få mig att må såhär dåligt såhär lätt. Nyss mådde jag ju bra. Nyår vill jag inte ens fira längre. Jag gjorde lite fel igår så jag förtjänar väl det här nu. Och nej. Jag kan inte berätta vad det handlar om, för då skulle jag bara hänga ut folk och det kanske jag skulle ångra i efterhand. Åh.. vill bara hem och lägga mig i min egna säng....

Kommentarer
Postat av: Emil

Vad är det som har hänt? :/

2011-12-29 @ 23:55:03
Postat av: Emil

Kom över till Västerås istället så kan du fira nyår med mig vetja. :)

2011-12-29 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0