CrAzYyY night! As always! ;P

HEEEJ!!! Jag har sovit bort hela dan! =| Borde igentligen vara på väg tillbax till Dalarna nu!

Zara och jag tog taxi hem till henne vid 5-6 i morse efter att ha varit ute med ett helt gäng i natt! Haha, vi hade as kul, fast jag har fått några skumma blåmärken? Aja, ...Blev kidnappad i natt också! haha ;*

  I alla fall...  sen lite efter 7 i morse så kom macrus och hämtade mej till honom fastän han är sur på mig? ^^ Sen skulle jag bara vila lite men råkade somna!!! Nu sitter jag här och äter nötter och ska kolla igenom våra 450 bilder som togs i natt. (A) Höhö, borde bada också! Hörs! BYE BYE




sjukt snygga skor jag hade på mej... ;p Haha! Hade mina höga med mig, men då blir jag typ 100 gånger längre än mina vänner så sket i det. ;*

Kommentarer
Postat av: Emil

Fan vad nice, du dricker Minttu rent du med? ;)

2011-12-04 @ 21:18:31
Postat av: Emil

Fan vad nice, du dricker Minttu rent du med? ;)

2011-12-04 @ 21:18:54
Postat av: sandra

haha, ja skulle inte kunna tänka mej blanda det med ngt annat?!

2011-12-05 @ 09:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0