vad har man syskon och djur till för?!

Åhhhhhh inte konstigt jag blir så trött! ;/ Min bror kom hem till mej kl 1 i natt (!?) och sen nu när jag kom hem från skolan så har han dragit iväg och lämnat stopp i toaletten och ett äckligt kök efter sig! :@ OCH en porrsida uppe på min dator, WHAAAT lixm?!?!?!  

Och hundjäveln har lyckats få upp lock på kakorna vi ska sälja med klassen och så har hon ätit upp alla. Sååå det får jag stå och betala för nu. Vad äre som händer?! Känns inte som att det är så mkt som går bra för mig just nu.... Får leva på att jag hade kul förra helgen iaf och att mina klasskompisar är roliga bara genom att vara sig själva. HAHA. -.-' ;p

fLER bILDER fRÅN hELGEN

PaAaRTYYYYYY



ÄLSKAR HENNES RÖDA HÅR!!!! :o <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0