visar arslet för dem i grupprummet

Hahahahha, justeeeee! Vet ni vad som hände i skolan idag? Jag tog Amandas (klasskompis) mössa och ställde mig på en hög stol för att sen slänga upp mössan på en kant nära taket så hon inte skulle få ner den. Dååå kommer hon och rycker ner mina byxor! (Ja, helt och hållet!!!) framför alla! Jag hoppar ner och backar in i väggen bakom innan jag kan sluta garva och dra upp byxorna. Inser efteråt att "väggen" är en glasvägg till ett grupprum där det sitter folk i och glor på mitt arsle som är upptryckt mot rutan!!!! HHAHAHAHAHAH!!!!! Så pinsamt så det blir kul! x'DDDDD

Kommentarer
Postat av: Emil

Kul att man inte alls får nån kontakt med dig alls numera.. skulle vara kul, saknar att snacka med dig.

2011-12-20 @ 01:12:47
Postat av: sandra

aaah, tkr inte om att sms.a............

2011-12-21 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0