kul helg.

Jag måste sluta förvänta mej saker. Det gör mej bara besviken jämt. ;/

Idag har jag varit ute i 7 timmar!!! Elr njaa... 5 timmar... nästan 2 av timmarna satt jag på pendeln till- och från Stockholm. Åkte dit för att jag inte hade nått bättre för mej. Träffade på två as sköna killar. Haha. =p Vet inte vad dom gick på men iaf så höll dom mej sällskap. 

 Träffade även på massa tanter och barn som ville klappa min hund. Thihi.    

Ayaaa, drog å käkade taccos hos min far sen när jag kom hem och efter det tog jag ett bad. Hela helgen har egentligen varit rätt värdelös och i morgon äre jobb på dagiset igen. yippiie.. ?

Sitter och väntar på att Macrus ska komma hem nu efter att han haft kul med sina vänner........Men han verkar vilja dröja ut på det? :O Har fått vänta hela dan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0