hejjee


Hejjeee, jag älskar mitt liv idag. :p Sov hos Marcus i natt medans han var på jobbet som vanligt. Vid 7 i morse kom han hem och hade med sej pannkakor som frukost till mej ♥

Sen har det kommit in mera pengar på mitt konto idag, och det är ju alltid kul? =D Sååå i morgon ska jag nog iväg och köpa en TV eftersom jag saknar en sån i min lägenhet. Inte för att jag kollar så mkt på TV utan mest för grejens skull typ? haha..

Och så har jag gjort klart ett arbete till skolan. Var på tiden att jag tog tag i det.

Ska ta ett bad nu tror jag. Skulle ha fått basta idag, men en viss människa ska ju sova hela dan/kvällen såååå blir väl inget av det.....

HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0