vill inte

Visste väl att första dan var för bra för att det skulle fortsätta vara så.

 I förrgår somnade jag as bra. Redan halv 7 på kvällen faktiskt. Men igår kväll var det samma sak som många andra nätter, att jag inte somnade förrän på morgonen typ och då ska jag till skolan. Antar att det beror på hur jag mår. När jag är glad somnar jag lättare men om jag är sur/ledsen så är det svårare. + att jag haft jätte ont i magen sen igår. OLIDLIGT och det har fortfarande inte gått över. "/

Förresten så har jag börjat få jätte lätt för att gråta. Förut grinade jag aldrig, nu gör jag det nästan jämt. Ibland utan anledning. Räcker lixm att jag bara tänker på ngt så kmr tårarna. Inte lätt att vara jag. Och jag vet inte om nån känner mej som sån här? Kanske min mamma? när ngt inte går som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0