min lägenhet stinker

Go´morron!

 Glömde skriva det i bloggen, men åkte iaf hem till mej igår. Kom fram vid 9 på kvällen och fick bära alla mina väskor samtidigt som jag hade min hund att hålla i hela vägen hem till mej från Centralen. Min mamma kunde inte skjutsa mej eftersom hon hade det fullt i bilen. -.-'

När jag väl kom hem och öppnade dörren till mej möttes jag av en illa luktande stank från avloppen. ;S Antar att det är för lägenheten stått tom i en månad nu. Och inte nog med det så hade jag glömt bort att elementet inte funkar så det var as kallt.

Men men... Idag, alldeles snart, så ska jag dra ner till stan och köpa en värmegrej och grejer att få bort stanken med. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0