Ny lägenhet kanske?

Euuwwh, min hund spydde nyss. Hon har ätit både sin och lillhundens mat så hon får skylla sej själv.

Jag har ringt på en ny lägenhet idag förresten. Killen som hyr ut den vill att jag ska komma och kolla på den redan i morgon! Wooh, och han e SVENSK! Allt underlättar om man förstår varandra. Haha. Det är fortfarande bara en 1:a men liiiite större och jag får den nyrenoverad med egenvalda tapeter då! :D. Enda problemet är att jag inte vet vad det står i kontraktet på min lägenhet som jag har nu. Alltså, om jag måste säga upp min lägenhet 3 månader i förväg lr om det räcker med nån vecka innan eller nått... Hm, måste ta reda på det. Vill verkligen flytta! Min mamma tycker också att jag borde ha större. Hihi! ^^ och som jag får möblera HELT själv! Slippa ha min fula farmor-soffa och stolar som måste pusslas ihop varjegång jag sätter mej på en! ;S Aja, nu är jag säkert för glad innnan nått ens är bestämt. Men hoppas ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0