Varför varför

VARFÖR blir jag alltid sjuk när jag är hos min mamma?!?!? Elr jo, jag vet. FÖR HON HAR bARN!! Jag tål inte barn. Dom går alltid och bär på massa smittor. ;(

Aaaa nu är jag ialla fall sjuk dårå. Fick inte sova nått i natt för att jag var barnvakt. Jag nattade ungarna i deras egna sängar och gick å la mej i min stora, ENSAM. Mitt i natten kmr först ena ungen och ska sova bredvid mej och efter en stund kmr den andra också! Såå då var inte min säng så stor längre. Och inte ligger dom stilla heller. Sparka mej i magen och vänder sej så deras fötter hamna i mitt ansikte och grejer. Och så prata dom i sömnen. Om laktosfri filmjölk?! Hahahh. Söta är dom iaf.

Och igår när jag städade så kom ungarna och frågade om dom skulle hjälpa mej med ngt. Awww.. ♥

Nu har jag iaf lämnat dom på dagis. Dom var nog igentligen för sjuka för att gå dit, men jag MÅSTE vila lite. ;P

När mamma kmr hem så ska hon skjutsa mej till stan så jag kan shoppa lite. Hihiii ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0