vet ni...

.... vad jag gjorde i förrgår när jag var på stan? jo, jag TAPPADE BORT MIN NYA MOBIL! Den ramlade ut när jag var i ett provrum å testade kläder. (hade mobilen i bakfickan på mina jeans) Sen när jag märkte att den var borta fick jag värsta panik. Hade såå ont i magen. Jag är så klumpig. Gick iaf tbx till senaste affären jag varit på och frågade i kassan om dom fått in en rosa mobil. Och det hade dom! Jag hade aldrig vågat berätta för marcus som köpte den till mej för 2 veckor sen bara att den var borta.

Och några dagar sen så råkade jag svälja min piercing kula! Haha! Fast det gjorde as ont. ;o Trodde jag skulle kvävas. Hade väl skruvat dit den för löst.


min mamma läser min blogg. -.-' Snokare.


(hon syftar på den här bilden som jag har nånstans i bloggen) HAHA ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0