blir en knasig blandning

JUSTE! Jag har glömt berätta nyheten om min hund. Hon bär på valpar i magen!!!! Den slampan! =| Hon har redan gått halva tiden, såååå dom kmr nog lägligt till att jag börjar skolan efter sommarlovet igen. -.-' 

Nu hoppas jag bara att allt går som det ska.  Min hund ska igentligen inte ha valpar alls. + nu blir dom helt orenrasiga. Suckkkkk. Min e ju schäfer men den andra hunden är lite allt möjligt. ex; collie, pitbull, rotweiler osv... (pappas vovve) 

Det här var alltså inte meningen att det skulle hända. Men vet ni att hanhunden fastnar i tjejen när han sätter på henne?! Jag försökte dra bort hunden men det var omöjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0