hur köper man saker utan pengar?

Jag är sååååå död. Macrus envisas med att ha balkongen och fönstrena öppna på nätterna, och nu är jag MEGA FÖRKYLD. ='(

Kan inte ens äta godis för känner ändå ingen smak. Livet är bra värdelöst ibland. (A) ^^


Och juste! För ett tag sen så köpte jag en ny kamera till mej själv. Skrev inget om det här eftersom jag mådde lite dåligt över det (A) Det var lixm så att jag "råkade" köpa TVÅ st samma dag, för pengar som jag egentligen inte hade. Eller asså, som jag inte fick spendera på "onödiga" saker. Haha. =p

Anledningen till att jag köpte 2 st var för att jag hade sönder min lilla systers kamera som jag lånat ett tag. (ja, jag vet, typ 10000 kamrean jag har sönder) Och aa då skulle jag köpa en ny till henne. Fanns ingen billig kamera så köpte en lite dyrare, men när jag kom hem så tyckte jag att den var för bra för att ge till henne så jag behöll den själv. (A) och sen fick jag min pappa att skjuta mej till en annan affär så jag kunde köpa ytterligare en ny kamera som min syster kunde få.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0