fick låna kläder

hällooo.... jag sitter å plattar håret just nu. Eller aa halvt, eftersom jag skriver här samtidigt. :D Vaknat hos Macrus, men han ligger å sover så jag ska dra snart. Får se vad jag hittar på idag. (A)

Sent igår kväll när jag kom hem från Sthlm så åkte jag till pappa och badade i deras badkar. Kände mej som en helt ny människa efter det. SÅÅÅ SKÖNT! (: Sen lånade jag kläder från min bror eftersom mina egna som sagt var helt blöta efter regnet.

Jag i ngn djurgårdentröja. Haha. och min lillebroor. Snygga som alltid? ;D

 Marcus hämtade mej därifrån sen iaf och sen kollade vi på skräckfilm till typ halv 3 på natten! :pPp Han blev rädd och hoppade till, men anser inte att det var av rädsla. HAHA! ;) Man ba: "visst visst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0