idag mår jag bra

Mmh, god morgon!! Nu gör jag ngt jag borde gjort för längesen. Dricker TE. Känns asbra i halsen. :) Skulle käka en macka också, men råka bli bara ost istl. (a) ^^ 

Iaf, så har jag sovit otroligt bra i natt! ^^ Sov hos Marcus och vi flyttade in hans säng in i vardagsrummet vilket var as skönt. Och så har jag tagit hit mina hundar som får ha hans sovrum. hihi (a) awww<3

Macrus har åkt iväg för att träffa vänner och jag ska strax ta mej till Sthlm för att träffa Malin och Emil för att fika :) Skön dag idag !


Kommentarer
Postat av: Emil

Jasså vi träffades? ;) Har jag inget minne utav. (a)

2011-06-28 @ 20:56:30
Postat av: Emil

Marcus verkar vara en liten charmknutte ;)

2011-06-28 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0