Jag och Lindisch


Vi drog till Sthlm en sväng. Haha. hade ingen aning om att kl var så mkt, och tänkte verkligen inte på att det är Söndag!!

På tåget vare en kärring mittemot mej som typ hostade på mej helatiden. Snäll som jag är så sa jag inget. Sen börjar hon klaga på att jag hade fötterna på sätet. Haha, och då kom min andra sida fram. Moahahaha .. Och då berättade jag att jag tyckte hon var äcklig som hosta på mej och att det är folkvett att iaf hålla för handen. Hehe, Slutade iaf med att hon flyttade på sig! YES! ^^

Sen hyrde vi film, och köpte lite gott. + att jag köpte hårfärg, IGEN... Kmr sluta med att mitt hår trillar av?! Hehe.. Den dagen den sorgen? :D

Yeeees, men nu ska vi nog se film? "Pappa på burk" blev de. Kom på att jag redan sett den engång. Men men,... komedi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0