"klant-sjukdomen"

Oj, vad mkt klockan är.... över halv 2 på natten. Olikt mej att vara vaken såhär länge. Är dock super trött! Fast nu är det ju SOMMARLOV så då spelar det ingen roll! ^^ Eller.... om 5 timmar har jag ju iof tvätt-tid. Typiskt mej att välja den första tiden jämt. =P

Och förresten.... Finns det ngn sjukdom som gör så man blir extra klantig?! Föööör, isfl tror jag att jag har den ;$ Skulle dricka Oboy idag för första gången på länge, gjorde i ordning ett glas, oooooch SPILLER UT allt! Orkade inte fixa nytt så struntade i det helt istl. suckkkk

Aja, känner att jag somnar när som hellst nu, sååå GOD NATT barn!


Ja, jag har i MASSOOOOOR av Oboypulver! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0