Mkt åkande idag

Heeej!! :D Igår åkte jag till Hälleforsnäs med Linda. Åkte därifrån lika fort, vi var med Ante ett tag och han skjutsade oss till Sebastian som vi sen sov hos. Vaknade dock vid 6 på morgonen och fick då skjuts av Ante igen, fast till K-holm. Linda och jag drog till Donken eftrsom det var det enda som var öppet då. Köpte en Oboy och satt där ett tag. Sen drog vi till några Linda kände där. Strax efter 9 drog vi in till stan och bara några minuter senare så fick jag ett samtal som gjorde att jag fick VÄLDIGT brottom hem till Södertälje!!!

Linda och Amanda!! =D

När vi var i Flen och väntade på bussen hem idag så hann jag träffa Amanda en stund som gjorde oss sällskap medans vi väntade. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0