var i Nyköping


Har varit i Nyköping i stort sett hela dan. Där blev jag bl.a anfallen av stora galna fåglar(!!!) Men jag är ju inte rädd för sånt så jag sparka till dom och så var dom döda. Eller? ;) Haha... Nä, ni skulle sett mej! Hoppade runt där och skrek medans folk omkring tittade på ;$

Aja, iaf så var vi där på tingsrätten och sen gick jag runt lite på stan. Grymt att jag hittade dit själv ;D

Senare åkte jag till nån affär med Marcus och där köpte han ett par gulliga rosa skor till mej. (A) :D <3 Sen drack jag världens godaste milkshake från MAX, tror de hette "lyx shake" elr ngt? med smak av shoklad. Åh sååå god! Är glad att jag gav den en chans, har alltid varit emot allt från MAX innan. ^^ Brydde mej inte ens om hur mkt kalorier det kunde vara i den. Hihi. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0