what is going wrong with me?!


God morgon... eller nått.  Jag har fortfarande inte somnat så det är väl ingen idé att försöka göra det heller? Har legat i sängen i timmar men det är för varmt, en mygga surrar nånstans i rummet, har en pappa som snarkar i sitt rum, och en bror kmr hem full mitt i natten. Ja, det är några anledningar till vfr jag inte kunnat sova i natt. Nu är ju klockan redan halv 6 på morgonen så det är väl bara att klä på sej och kanske gå ut med hunden?

Och yes, jag är i Södertälje. Skulle ju till Nykvarn. Men när jag satt på tåget så fick jag min mens?!?!?!?? =O 4 dagar för tidigt! WHYYYYY lixm??!!? Så när jag kom till Sthlm så tog jag tåget till pappa istl. Har jätte ont i magen och känner mej tjock och ful. =| Snacka om att det här förstörde mina lediga dagar.....


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

du är varken tjock eller ful.. du är ju hur vacker som helst.. ^^

2011-06-02 @ 15:01:39
Postat av: Hjärtat2

håller med hjärtat helt och hållet. :)

2011-06-02 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0