JAG ska till Romme?!

På Måndag ska jag till Romme med några klasskompisar och åka lite i backarna där. Öhm, fattar ni, JAG lixm?!?! Till skillnad från folket här som verkar vara födda med skidor på fötterna så är jag inte ett dugg van! Jag får väl åka i lilla backen hela dan medans de adra åker i dom stora. Haha... ;* Nejdå, jag SKA åka största om jag så ska bryta alla ben i mej! ;o

Ajjaaa, efter Måndagen så ska jag ha blivit kung på slalom. *host* ;)

Kom på idag att jag inte ens har kläder för att rulla runt i snön så jag ringde min mor som kom hit med femtielva par täckbyxor som jag kunde välja mellan. Thihiii... ^^ Så nu är det fixat iaf! sweeet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0