saker som är bra att ha typ...

Killarna åkte inte hem idag. Alla biljetterna var slutsålda. Tyvärr. Såååå jag får stå ut med dom en dag till. ;p Men jag var iaf på stan en snabbis som jag sa tidigare! ^^


Köpte as bra foundation! :)))) Min mamma tog min gamla? ^^

Skolan börjar ju i morgon igen för min del så tänkte att det kunde vara bra med ett nytt skriv-häfte som jag kan ha ALLA mina arbeten i nu när jag ska börja om på nytt som pluggis. ;) I knooow, det är inte första gången jag säger det men.. ^^  å så har jag köpt 2 rosa bunkar bara för att dom är rosa? Hihi. Nä, men dom är säkert bra att ha!
 
OCH DEN HÄR HÅRINPACKNINGEN ÄR SUUUUPER BRAAA!!! Håret blir typ aaas lent och glansigt! DET GILLAS! :D (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0