Sedärja!


Hejjje... Jag har tänkt städa min lägenhet hela dagen men det har inte blivit av. Är för trött... eller seg. Men jag träffade i stället en kille jag bara SMS:at med tidigare. :P Det var rätt nice. (: Han bor bara några minuter från mej och kom hit med sin bil.

Nu funderar jag på om jag ska duscha i flera timmar så jag blir varm eller om jag ska städa så jag blir varm? Haha. I morgon måste jag åka till landet (björbo) där min mamma bor. ;( Har fått "paket" som jag måste hämta ut på affären där borta. SURT. Hela dan kmr att gå på att jag måste åka bussen dit och tillbaka.

Ajjjaaa,, och så är jag sugen på typ.... nått gott! Springer nog ner till coop och köper mjölk så jag kan göra min älskade daim Oboy! :D:D

HEJS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0