Jag hittade en vind?



Heeeeeeeeeeeej! :p Asså jag har precis varit på upptäcktsfärd här i lägenhets huset! Haha! Oooooch den upptäcktsfärden fick mej att anta att jag säkert visst har ett förråd? Har ju hela tiden tyckt att det skulle vara konstigt om jag inte har det. Det finns lixm typ som en "vind" här i huset, som jag alltid trott var nånting annat. Men när jag testade min nyckel i en dörr där uppe så hittade jag massa förråd!!! :D Nu är bara frågan vilket som är mitt. Inte ens min hyresvärd visste det. Fast det är ju inte konstigt, hon är ju typ ryss elr ngt. -.-

Jag vill verkligen bli av med mitt bord här och den fula tant soffan! Jag kanske kan ta ett förråd som står tomt? Det var några st.. Får se sen. Kan ändå inte bära ut mina tantens möbler själv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0