Ute och träffat folk ;P

HEYYEEE.. Varmaste dagen i år hittills! Fått gå runt i korta shorts och linne! (A) LOVE! Varit ute massa. Åh, jag blir på så bra humör av att vara ute. Träffar massa spännande människor som gör min dag! :'))))

Haha, som nyss... eller tidigare kanske man ska säga. Det kom fram en kille till mej och började med att säga att min hund var fin (((såklart, som vanligt.. ;P))) Sen ville han helt utan vidare att jag skulle följa med han å hänga med han och hans kompisar? Hah, WHAT?!! Tackade nej, men sen visade det sej att hans kompisar bor i MITT hus.

Och sen träffade jag en pratglad 10årig pojke. Haha.. Så sööt. ^^ Han hade nog tråkigt. För han följde efter mej när jag gick ute och pratade med mej om ALLT?! Hihii. (:  Jag var tvungen att fråga han om han fick gå så långt för sin mamma som han gjorde. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0