bättre dag idag

Sov hos Macrus i natt och sen skjutsa han hem mig tidigt i morse för att jag skulle möta upp mina fina vänner i Stan. Åkte hem till Malin med Zara och så fick jag se hennes lägenhet för första gången. Jätte mysig! :)))) Vi fikade kaffe och bullar, hade tjejsnack och drev med Jocke via skype(?) Ha ha.

Jag har verkligen drivit med alla idag! En neger frågade vilket tåg han skulle ta för att komma nånstans (minns inte vart han skulle) men visste iaf inte vilket tåg han skulle ta så pekade bara på ett tåg som kom in på spåret. HAHAH! ;D Hoppas han åkte fel. Sen drev jag med Dickson om att jag skulle träffa han och när han kom så var jag inte där. MWahhahahha... åhhh jag dör! ='DDDDD

Hajdooo..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0