hur kan man vara så irriterad?!

Just nu ska jag igentligen ha ngn lektion som jag FORTFARANDE på hela terminen inte gått på mer än EN gång. Helt sjuuukt! Undra om jag får IG där? (A) Ne, men asså det är aldrig nån i klassrummet? inte för jag har brytt mej att kolla upp om vi bytt klassrum men ändå! :S Och sen är det så sjuukt tråkiga grejer man gör där. Iaf den gången jag var med. Usch... Torsdagar är absolut värsta skoldagen. Långa och tråkiga.

Måste komma ihåg att köpa hundmat sen också. Och sen har även mitt bankomat kort kommit så måste hämta ut det i Björbo!!! Ska se om min mamma kan komma och hämta mej efter skolan. =)


Kommentarer
Postat av: Emil

Tjena, du det har kommit fram förhinder för mig nu i helgen (som vi väll skulle ses?) ska min mormor har åkt in till akuten.. kan vi ses en annan helg? :/

2011-11-24 @ 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0