Inte klokt!

SPRÄNGHUVUDVERK!!! Har såååå ont i huvvet men ändå måste jag tvätta kläder i 100 timmar!! Men snart är jag klar. Är på 4:de maskinen nu.. suck. Sen ska jag SOVA!!! Önskar mig massage när jag vaknar, men det lär jag ju inte få av Macrus som är här.

Kul förresten att alla mina vänner som är födda samma år som mej börjar bli 18 nu, själv så fyller jag ju 19(!) om 2 månader bara. Får mess från alla håll om att jag ska följa med ut på olika klubbar. Synd bara att man är nykterist då. ;) Skoja. Nästa helg!!! Dåni, då fyller Zara år! Wiihooo då ska det firas! :DDDD Sthlm here I come!!! ;P Och sen vet jag att min älskade Samantha också fyller år då!!! Så kul!  =)))

Men aa, nu ska jag ner å kolla till tvätten så den mår bra. Höhö. Hajdo!


Kommentarer
Postat av: Samantha

Yeeeeeees!

Äntligen min tur att bli "stor" ;)

2011-11-25 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0