Jag är så lite fjortis som man bara kan bli



Idag på donken!! Mmmhhh, cheeseburgare!

Den 22:a så börjar jag mitt nya hälsosamma liv! Ska köpa ett simm/gym kort och börja träna på riktigt och inte äta lika mkt söt/fet saker som jag gör nu. Haha! Elr okej, det där med sötsaker får vi se hur det blir med det, men ändå! Ska försöka minska på det iaf. (A)

Tjejen som var och kollade på valpen ringde idag och sa att hon jätte gärna köper den! Sååå, aa den 22:a ville hon komma och hämta henne. :)))) Sen efter det så kommer jag ha mer tid för annat, så att börja simma eller något är ju bra? :D



Kolla inte på min utväxt *host* Hahahh... Undra om jag ska färga håret rött i morgon kväll? Hmmm.. fåt se om jag har tid..  OCH mod... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0