Spontan resa till Sthlm

Sitter på tåget mot Sthlm NU!!! Vart stressigt ett tag! Hade tid hos veterinären med hunden kl 18. Jag tappade bort mitt bakomat kort (IGEN) men hittade det ca 18.10!!! Kom fram till veterinären halv 7 och han fixade vaccinationen och chippningen på valpen utan problem. (ÄNTLIGEN HAR JAG FIXAT DET DÄR!!! tog ba 4 månader innan jag tog tag i det lixm..) Ah och sen fick jag veta att jag ska till Sthlm redan IKVÄLL!!! Enda tåget som gick var 19.50 så fick liiiite bråttom hem att packa väskan. Usch, glömde säkert hur mkt som hellst. =(((( Har inget att ha på mej på kryssningen elr ngt.. ;( Men meeen, är stolt över att jag trotts allt hann med det här tåget. Och TACK MAMMA för du skjutsade runt mej överallt!!! :'))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0