Hade för stora förhoppningar

Kryssningen till Riga var förresten riktigt värdelös. Så ovärt. Första dagen var helt okej men sen hände det grejer som gjorde mej riktigt sur. Hade kunnat bli bäst med rätt sällskap. Åh =| Men min ilska har gått över till besvikelse. Hade jag haft internet den kvällen/natten allt hände så hade det kommit ut ett riktigt argt inlägg här där jag hade skrivit precis vad jag tycker om personen/personerna! Tål verkligen inte falska människor. ;S Men känns lite omoget att göra så nu i efterhand. Men som sagt. Vi hade det bra första dan. Det syns på bilderna. (Kameran höll bara i några timmar innan jag märkte att jag glömt minneskortet hemma och minnet var fullt) :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0