too much frånvaro = inte bra

Jag PLUGGAAAAAAR som en galning just nu!!!! Har prov i psykologi i morgon och jag har inte ens vart med på lektionerna där på ett tag. ;*  Men det hade nog inte spelat ngn roll om jag vart där lr inte, fattar ändå inget!

Fick veta att min mentor skickar in all min frånvaro till CSN nu också för att jag vart borta så mkt och då måste jag komma till skolan i en hel månad för att inte mista studie bidraget? Har klarat av 2 dagar nu så återstår bara 3 veckor och 3 dagar till. Gaah Önska mej lycka till va!

Igår höll jag iaf ett tal för klassen - om ett barndomsminne. YEY. Jätte intressant att lyssna på om när jag fick min första kanin lixom. Haha. Hade inte ens förberett talet. Sen idag fick vi spela upp en liten teater. - Vi låtsades vara 5 åringar som hade roll lekar. Jag var den som bestämde. såklart.

Ja det var det. Mycket plugg!

Ajuste, enligt min historia lärare så är jag "jäkligt bra" Haha. trotts att jag inte lämnat in ngt? ;D Men hon säger att jag ligger på den nivån så jag kan få riktigt bra betyg. Yeaahhh. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0