haft bättre dagar

Den här dagen har varit en mardröm. Åkte hem från sthlm igår, blev tvungen att ta med mej valpen som finns kvar så nu har jag; min stora hund, en hundvalp och en katt som tar död på mej i min lilla lägenhet.

Katten lät mej inte sova i natt. Den kom och slickade mej i fejjan heeela tiden fastän jag slängde den i väggen typ 100 gånger! Jag tror han är cp skadad. Jag försökte stänga in den på toan men då lät den för mkt (A)... Ah och sen har jag jobbat på dagis från 8 till halv 4 (kmr göra det i 3 hela veckor!!!) Åhh jag är så trött! Och det värsta av allt. *pinsamt* är att jag fick min fucking jävla mens idag!!!!! Ska inte ens ha det nu?! :S Och jag hade inte ens nå grejer med mej så fick proppa i massa toapapper i troserna. HAHA! hur fräscht är inte det lixm, men vad skulle jag göra???? Snacka om att jag mått dåligt hela dan! =((((








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0