Inte bra, inte bra alls

Kaos i min hjärna idag.

Kom försent till skolan. Hittade inte vägen dit på engång. 
Glömt nycklarna fast i skåpet. Mina klasskompisar hittade dem.
Glömde mobilen överallt. Linda kom efter mej med den.
Sa att jag inte hade ett visst papper fast jag höll det i handen.  
Fick damp när jag skulle ha redovisning. För att jag inte fattade ngt.
Råkade gå till fel bil och rycka i dörren. Marcus hade sin bil på andra sidan vägen. Exakt ikadana bilar.
Råkade starta larmet i en butik utan att jag gjorde ngt? Kläderna låg typ precis vid utgången.
Hade sönder en kattleksak i en butik. Sa innan att jag inte borde röra den för jag alltid råkar ha sönder dom.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0