Jag säger bara OMG!

SÅÅÅÅÅ TRÖTT, vi kom hem efter 7 i morse, Zaras mamma hade bäddat jätte mysigt till mej så gick å la mej direkt. 2 timmar senare ringer pappa eftersom jag hade lovat att köpa biljetterna till borlänge i tid idag! (dom blir alltid slutsålda på söndagar) Klädde på mej och drog till T-centralen för att fixa det. Så aa, det blev 2 timmars sömn efter en hel natts festande. ....OM JAG ÄR SLITEN? YES!

Haha, men för övrigt blev natten heeeeelt spårad!!! ;D Vi fick massa shottar från alla fastän vi ville köpa själva. Jag blev mobbad för att jag behövde sugrör för att kunna dricka och killarna vid vårat bord slängde iväg dom helatiden, men jag tvingade en stackare att hämta nya =)...Jag kissade UTE (!!!!!) vilket jag aldrig gör i vanliga fall, jag gick förbi en gubbe och slog bort hatten från hans huvve och under natten blev 237 bilder tagna men det är lååååååångt ifrån många som kan läggas upp på bloggen/ fb... =( Hahhah!!! Ni skulle bara veta...,                        

Natten slutade iaf på ett hotel där vi drev lite med ngra tills vi sen bestämde oss för att ta tåget/bussen hem ;;)))))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0