nu känner jag mej som hemma! ;D

goddagens små barn. Nu är jag i Nykvarn hemma hos Macrus. Längesen jag var här ju. =)))) Har precis fått skjuts till affären så jag kunde köpa godis(!!!) och snart ska vi väl se film lr ngt. ;D Fast får typ inte äta godiset innan jag ätit mat?!?!? :O hahaha...

Nyss när jag skulle öppna porten till macrus lägenhet så tryckte jag koden om och om igen men lampan lyste röd, sen trodde grannarna att jag inte kunde koden så dom sa den till mej. Jag ba; "aa jag vet" Och sen kom macrus bakom å ba: "dörren öppnas inte av sej själv om du tror det" Och så ryckte jag i dörren å då hade den vart öppen helatiden. Ni skulle hört vad grannarna garvade åt mej. Aldrig känt mej så dum?! Men jag väntade på att lampan skulle lysa grön ju? ;o  Ajaaa....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0