blev inte som tänkt

TJA! Som ni säkert fattade så stannade Linda kvar över natten igår efter att vi hade varit barnvakter.

Kvällen blev inte riktigt som planerad. Dvs; att sitta hemma och se massa skräkfilmer som vi laddade ner. 

Istället:


Jag blandade NYTTIGA  spy drinkar till Linda. vodka-redbull med köttfärs och gurka. Hhahah! ;) Hon drack upp det. ;);)


vi käkade taccos... fast ingen av oss åt ordentligt... (Hade 2 kg godis, massa chips med dipp och kakor som väntade)


Vi träffade några randoms pojkar som jag bjöd hem och Linda mådde jätte bra! ;) Eller aa det gjorde alla. (a)


Jag fixade frillan på en av dem så han blev lite "snyggare" *host*




Sen råkade jag gå enda till Statoil med mina rosa mystoffler. ;* Linda påminde mej inte förrän vi hade gått en bit. Hhahah, undra om det såg fult ut? Vi hade kul iaf. (:  Och jag pratade med min granne nedanför mej för första gången. Han heter Robin och är 22 år tror jag? Han välkomnade mej som nyinflyttad här och sa att om jag behöver ngt så kan jag alltid komma och låna hos han. Aww.. Och sen bjöd hans kompisar oss in till dom, men vi hoppade över det den här gången.

Och juste, jag skrev ju att vi "baxade" toa-papper. haha. It´s true! Mina syskon var ju här innan och tog slut på allt och det kom jag på försent när affärerna var stängda. Sååå, vi drog till tvättstugan som alla har gemensamt och DÄR finns en toalett som vi tog sista rullen från. Ballt huh???? ;D hahah.. Nej men det var NÖDvändigt faktiskt.  (det här hände INNAN jag kom på att statoil finns som är öppet dygnet runt?

Vi somnade kring 4 iaf och sen fick jag gå upp vid 8 för att hunden var tvungen att komma ut. Alltid lika kul.

Nu har Linda åkt hem och jag måste börja städa. GISSA om det är stökigt här?!? haha.. :D hEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0