Jag gör allt för att få komma till skolan! ;) (A)

Sitter på Sthlm Central nu och väntar på mitt tåg! Trodde aldrig jag skulle komma hit. Ingen ska snacka om att Tåg/bussar inte går på landet för det gör dom fan inte här i stan heller!! :@ Fick vakna strax efter 4 och gå snabbt i 40 min med ALL packning och en efterbliven hund som jag fick dra(!) för att komma till en tågstation där det gick tåg till Stockholm. (eftersom dom inte vill gå från centrum?!)  Aja, nu är jag iaf här och så fick jag en bra start på dagen med en fin promenad huh? ;) Tur att vi börjar skolan kl 12!! Annars hade jag aldrig hunnit. =)
köpte block på ÖoB för 5kr st. HAHA. Ska nog köpa ngra till eftersom jag kmr plugga så mkt i år. ;) (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0