Mitt huvve snurrar..

Gaah, jag känner mig fortfarande full! Blev lite mycket igår, vi hade 3 olika viner... Fast NÅGON har det värre än mig. ;) Haha..  Men jag ska iaf ta mig till jobbet idag. SISTA dagen. Och så måste jag lösa hur jag ska ta mig hem till Borlänge sen. Kommer komma hem seeent i natt. :S Fast märkte precis på SJ att sista tåget går 19.44 såå det blir tight att sluta på jobbet, dra hem, hämta hunden och all packning och sen åka in till Sthlm och hinna med tåget. :S Jag trodde igentligen att jag skulle åka hem med Macrus men eftersom vi är sämst på att prata med varandra så blir det inte så nu. AJA! Nu måste jag först och främst åka hem till pappa och fixa så allt är packat. HAJDOO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0