Hängde med småflickorna till badet..

Åkte till min mamma nu på kvällen.. Ska vara barnvakt i morgon. Sen följde jag med min älskade lilla syster och hennes kompis ner till sjön när dom skulle bada. :p Fixade min lägenhet lite idag också. Möblerade om och min säng var aaaas tung! Men bruden med musklerna klarar ju av allt (jag) ;). Sen köpte jag ett stort överkast till min säng, mkt behövligt eftersom folk verkar älska att vara i min säng och jag haaaatar när man lägger sej på sängen med sina "dag kläder". Haha. Linda trodde jag skämta med henne när jag blev galen när hon klev upp på sängen när jag precis bäddat rent. Aaa men sen köpte jag gardiner och såna dära stänger(?), köpte en matta och ett soffbord. Blev liiite hemtrevligare iaf! :)))




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0