Bokade kryssning i Tisdags och åkte dan efter ;))))

Vi beställde in hinkar med alkohol! ;)))
Hade mina snyggaste partyyy skor på mig ;))) Fick varning om att jag skulle hamna i fylle-cell om jag inte satte på mej ett par skor såååå jag snodde ett par i en hytt som inte låg allt för långt borta. ;> HAHA. På nått sätt råkade jag se mina strumpor ligga i en hytt dagen efter så kom på att skorna jag hade på mej inte var mina och kunde byta tbx =)
Peddo sälen var efter oss öööverallt! ;'>
Såhär ser jag ut när jag får orgasm.. Ngn som vill ligga?? ;d
RaNdOm brud som ville synas i min blogg... Hon hittade nog inga högre shorts ;)
Dagen efter när vi väntade på att komma in i hamn... Jag tänkte hoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0