Sa jag att min vän Linda kom till mej i Fredags?

Nä, gjorde jag nog inte...

Vi drog iaf ut igår. Eller ja, vi åkte till Falun för att vi skulle på krogen typ. Men där vi hamna vare bara massa gubbar som ville bjuda på drinkar osv så efter att en "viss" människa *host* Crille *host* blev utslängd så bestämde sej Linda och jag för att dissa han och dra till Donken istället. Inte för vi visste vart det låg men vi frågade oss fram och alla sa att det var för långt för att gå dit? Bullshit. Tog typ en halvtimme bara? Sen gick vi runt på stan på egen hand och hittade massa andra ställen tills vi beslöt oss för att åka hem med sista bussen som åkte  tillbax till Borlänge vid 2. Sen fick vi gå ytterligare en halvtimme mitt i natten från stan hem till mej. Najs.

Först var vi hos mej...

Innan vi kom till Falun så hitta vi en kundvagn i Borlänge som Linda skjutsa mej i. (: Åhej! Vad det...inte gick särskillt fort ;)))


En "viss" människa ville inte vara med på bild.....
  Jag var lätt kvällens Fräschaste ;P


NÄSTA HELG BLIRE STHLM ISTL! ;DDDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0