Åker till Flen idag!

15.58 tar jag tåget till Flen! =D Ska träffa Amanda, en barndoms vän! Kmr bli sååå kul :D

Nu måste jag dra ner till affären och köpa batterier till kameran så jag får massor med bilder sen! hihi. Bra huh?! :D  Hittade förresten MASSA bilder från "förr i tiden" när jag själv bodde i Flen(hälleforsnäs) OMG!!! HHAHAH, jag var såååå ful, men jag trodde att jag var snygg?! HHAHAHAHA!!! *GRÅTER av garv*! Haha och säger inte att jag var ful för att jag vill höra : "nej det var du inte bla bla bla" för jag hade VÄRSTA tänderna, de syns på nästan varje bild! TUR JAG GJORDE NGT ÅT DET!!!! hAHA, ne vågar inte ens visa såna bilder för er! Och så hade jag ALLTID såna dära "hiphop" kepor, hade flera stycken! ^^ Haha jag är sååå förändrad! Både bra och dåligt? Saknar ibland hur allt var förut, vilka vänner jag hade, livet jag levde osv..! :p


 
Amanda och jag fööör... flera år sen... ^^



Kommentarer
Postat av: Emil

Bär du inte hiphopkepor än idag? ;P

2012-01-04 @ 02:26:33
Postat av: sandra

njaa... det är mer på driv i så fall. :) Men förut gick jag med det dagligen, i skolan och överallt. :)

2012-01-05 @ 01:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0