död.

Shit vilken skön känsla det är i kroppen nu! Simmade 80 längder och gymmade ca 1 timme. (Y) Och Bella, min PT ;) gav mig VÄRSTA BÄSTA träningstipset på hur jag ska få bort mitt gäddhäng! Åh <33  Men sen får vi inte glömma att jag cyklade både till och från skolan (40 min där) och att jag gått ut med hunden både innan och efter skolan (40 min där)........... Hihi! :D Men inte käkat än!!! ÄR AS HUNGRIG.. drack ba kaffe i morse. Men Linda kommer till mej senare och jag bad henne köpa ostbågar till mej på vägen hit, borde förtjäna att äta det nu och det är ju ändå fredag.. (A) Sen skulle hon även ta med sej filmer sen som vi ska se på ikväll. så blir nog MYSIIIIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0