Grattis till mej själv då! ;D

Awesome dag, har fått grattis och kramar från alla håll! Haha, Macrus mamma ringde och sjöng för mig tillåmed! gulligt ju ^^ 

Ska dra till mamma snart för att fira mig (A)^^ Ville inte bli firad igentligen meeeeen, annars tkr dom bara att jag är otacksam. -.-' :P Nejrå, men dom har ju flyttat också så ska bli kul å se hur de bor nu. =)

HÖRS!


förresten..... min Mamma köpte ny mobil till mig för ett tag sen också så hon kom med den till skolan idag! Jag fattar INGENTING med den!! Det är sån där skärm som man måste peka på för att typ skriva sms och sånt.. HAH!!! Tar typ 100 år för mig att bara skriva ETT sms! =O  Aja, lär mg säkert snart! (jag som aldrig skulle ha en sån mobil..... suck! :P ) men min andra gick ju sönder efter allt den fått vara med om såå.. Och den jag fick nu verkar ändå rolig..... finns såååå mkt grejer i den!! :O :P haha, inte van.... TACK MAMMA. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0