Kom hem från Flen igår

Kom hem från Flen igår.  Var kul att träffa Amanda även fast jag bara åkte dit en snabbis! ^^ Blev värsta promenaderna igår! Först till Tandläkaren som hon skulle till på morgonen (ca 1 timme att gå fram och tbx) och sen till andra sidan av Flen för att hämta bilen från hennes mammas jobb (för att vi skulle till Eskilstuna med hennes pojkvän =) ) och sen när jag hade åkt hem så fick jag gå enda från Syd till västergård.. Har blåmärken på mina ben nu efter väskan som alltid lyckas bli för tung!

När vi var hos Amanda så kollade vi på bl.a "TORKEL I KNIPA"! HAHA x'D En film som jag aldrig kmr sluta garva åt. Så BÄST! ^^ Har sett den sååå många gånger och tröttnar aldrig! 



Kommentarer
Postat av: Hanna

hjälp oss att välja hotell i malta!!

tack på förhand!

http://twinstilldeath.blogg.se/2012/january/hjalp.html#comment

2012-01-05 @ 15:12:24
URL: http://twinstilldeath.blogg.se/
Postat av: Emil

Torkel är så jävla skön!! xD

2012-01-05 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0