måndagar succkssss

ZzzZzzZz........ hej...ZzZZ.....  Idag är en sån där dag då jag hellst av allt hade velat få ligga kvar i sängen istl för att gå upp, gå ut med hunden och dra till skolan. Det var SÅÅÅ nära att jag skulle stanna hemma och vara "sjuk" idag, MEN jag fick upp mig till sist ändå och kom inte ens försent trots att jag stack till skolan i sista minuten. (Y)

Och vet ni? Jag har alltid tyckt att männsiskor som cyklar på vintern är sjuka i huvvet. När jag flyttade hit till Dalarna så cyklade ALLA mer eller mindre och NU är jag en av DOM. :O Trodde jag aldrig. Och i början när snön kom så ramla jag med cykeln och sa då att jag inte skulle cykla mer. Men nu är den framme igen och jag använder den för fullt fastän den låter som en gris när jag kmr farande! HAHA! ='D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0