Utgång ikväll!

Haha, jag är inte så super taggad för att dra ut men det här är min sista helg i Sthlm innan jag drar hem och mina kära vänner har halvt "tvingat" med mig. Haha så söta!

Men jag ska inte dricka! Hänger bara med som sällskap och jag tror på att man kan ha kul utan alkohol! =) Har ju alltid haft kul med rätt sällskap förut innan jag drack så vfr skulle jag inte kunna ha det längre? Men det är socialt att gå ut så det är dfr jag gör det och jag behöver inte supa för att våga prata. HAHA :)))) Men vill inte dricka för att jag typ får ångest efteråt över att jag känner mig så rund i ansiktet och hela kroppen. ONÖDIGA kalorier. Iaf nu när vi vart ute så mkt! :PpPp


Ska hem till Zara innan iaf och få tbx mina laddningsbara batterier och mitt minneskort som jag glömt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0