Åkte till Falun igår ;D

Åkte till Falun, lite spontant sådär igår kväll med Linda. Träffade Crille och det slutade med att vi somna där i hans soffa. Vaknade tidigt nu i morse och tog bussen hem igen till Borlänge innan han hade vaknat. ;D Awww..

Nu har jag badat och sitter här i min ROSA morgonrock! ^^ ÄR CEPE trött! ;O Och jag tror Linda halvsover och kollar tv samtidigt.. ^^



Mina brallor sprack mellan bena!



Vi testade en trumpet som Crille hade... Heheh, lät som värsta brakfisarna när man blåste ;)
Den här bilden hade jag aldrig lagt ut om det inte varit för att han såååå gärna ville vara med i min blogg. ;) HAHA


"kollade" på Lejonkungen 3 (Y) ;P Sämst ever....

Å så spela vi guitarr hero också. Jag var typ bäst om jag minns rätt?! (A) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0